Cumartesi, Şubat 20, 2010

Spor Ayakkabı Boyama-Pimp My Sneaker :)

Aslında herşey Nil' in Reebok' larıyla başladı. Rengarenk Reebok' larıyla yapılan çekimlere bayılmıştım. Sonra bu boğazlı diye tabir edilen "hi" tarzdaki spor ayakkabılar favorim oldu. Yabancı sitelerde çeşitli modeller buldum; tavuskuşu tüyü desenli, Hello Kitty' li vesaire...Son nokta ise Siu' nun bu şirin ötesi ayakkabılarıydı.


Bir süre önce boyamak için aldığım düz bir spor ayakkabıyı boyamaya başladım birkaç gün önce. Geçen yazımda da belirttiğim gibi boyamak için asetat kalemi ve gümüş renkli yine permanent bir markör kullandım. Kokeshi bebekleri çizerken önce kurşun kalemle deneme yapıp sonra kalemlerle üzerinden geçtim. Bütün çizim ve boyamayı bitirdikten sonra da daha sağlam olması için vernik olarak Mod Podge Outdoor adlı ürünü kullandım.


İki sene önce yaptığım ayakkabı boyama projesinde akrilik boya kullanmıştım.
 Buradan bakabilirsiniz.

EKLEME (22.02.10) : Hala şehir dışında olduğum için zayıf internet bağlantısıyla bir süre bağlanıp yorumları onaylamakla yetiniyorum. Soruları da tek tek cevaplayamıyorum ama buraya ekleme yapmak istedim.
Mod Podge adlı ürün dış mekan için özel bir vernik diyebilirim. Yani suya karşı dayanıklılık sağlıyor. Gerçi zaten hepinizin bildiği üzere asetat kalemleri de hiçbir şekilde sudan etkilenmez. Sadece o kalemlerle bıraksaydım da olurdu ama biraz daha korumalı birşey olsun istediğim için Mod Podge da kullandım.

71 yorum:

  1. gerçekten çok çok başarılı olmuş ayakkabılar..
    ellerine sağlık : )

    YanıtlaSil
  2. Laçin bu neee! Çok güzel olmuşlar!

    YanıtlaSil
  3. cok orjinal! sen bunlari aldi deseydin inanirdim, o kadar orjinal yani :) bir de reebok sana da bu ayakkabilardan gondersin :)

    YanıtlaSil
  4. hazır gibi olmuş ki zaten bu:)süperrr

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık! yoktan var etmek bu olsa gerek, ayakkabıya can gelmiş, bayıldım!

    YanıtlaSil
  6. bayıldım. renkler ve desenler(bebekler) muhteşem olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Muhteşem olmuş...

    YanıtlaSil
  8. Laçinnn bu site şaşkınlıgımda son noktaları yaşatıyor bana:)) çok çok güzelll güle güle eskit :))

    YanıtlaSil
  9. Baya uğraştırmışa benziyor ama böyle bir güzellik için değer..Gül güle kullan Laçin..

    YanıtlaSil
  10. Hiiii süper olmuş bende converselerde yapmayı düşünüyorum ama beceremicem diye korkuyorum kalemlerde ayakkabılarda duruyor öyle :))

    YanıtlaSil
  11. süper ötesi olmuş, çoook beğendim..

    YanıtlaSil
  12. ella nın yoruma bittim..:D
    hakikaten ama "siz gerçek misiniz?:)" :)

    YanıtlaSil
  13. Harika olmuş harika ayakkabı boyamak da aklına geldi ya sözün bittiği yer burası:)fikrini ödünç alabilirmiyim:)

    YanıtlaSil
  14. Muhteşemmm! Yaratıcı hatun, bak neler yapmış! Süper olmuş, süper! Ağzımın suyu aktı :)

    YanıtlaSil
  15. Tam tahmin ettiğim gibi mükemmel olmuşlaar! <3 Güle güle kullan Laçin'cim ◕‿◕

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuş, bayıldım bunlara :)
    kendini aşmak dedikleri bu galiba...

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık süper olmuşlar

    YanıtlaSil
  18. sen delisin:) acayip orjinal olmuş

    YanıtlaSil
  19. süper olmuş laçin, çok başarılı gerçekden tebrikler,

    YanıtlaSil
  20. mor bağcıklar şahane olmuş :)

    YanıtlaSil
  21. ellerine sağlık! harika ne denir ki..

    YanıtlaSil
  22. son zamanlarda benimde aklımda olan ama daha tamamlamadığım projeme yakın bunları görünce şaşırdım:)bende bu kalemlerin işe yarayacağını düşünmüştüm ama kumaş boyasıyla deniyorum ben.çok güzel olmuşlar reeboklardan daha değerliler hem el yapımı sonuçta değilmi:)çok beğendim güzel günlerde giyin...

    YanıtlaSil
  23. Laçinn harika ötesi olmuş.. her ikisinde de aynı deseni çizmiş olman ve desenin kolay olmaması.. Ağzım açık kaldı :))

    YanıtlaSil
  24. sizi sessizce takip ediyordum fakat bu güzelliği görünce dayanamadım ve yorum yazmaya karar verdim ayakkabılar gerçekten muhteşem olmuş güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  25. figürler harikaa olmuş bayıldım:)

    YanıtlaSil
  26. bayıldım harika olmuş. Süper düşünce :)

    YanıtlaSil
  27. harika olmuşlar, ellerine sağlık ;D

    YanıtlaSil
  28. her zamanki gibi yine çok başarılı bir çalışma (: mükemmel olmuş ayakkabılar (:

    YanıtlaSil
  29. Ayakkabılar harika olmuş, çok kıskandım!!! :)))

    YanıtlaSil
  30. Çok güzel olmuş Laçin, güle güle kullan, ben de bayıldım, hem fikre hem uygulamaya..

    YanıtlaSil
  31. çokkk süper olmuş ayırt edemem vallla

    YanıtlaSil
  32. harika olmu canım.çok profesyonel olmuş.ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  33. Çok çok güzel yahu! Ben de boyamak istiyorum :)) Hatta geçenlerde kalem falan aradım ama bulamadım, bulduğumda ilk iş bir şeyler boyayıp paylaşmak olacak :))

    YanıtlaSil
  34. Akrilik boya ile de yapilabiliyor degil mi? Ben de denemek istiyorum fakat daha uygun ayakkabiyi bulamadim...
    Bir satis sitesinde girmustum,akrilikle yapildigini...Bir fikrin var mi :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  35. inanamıyorum mükemmelsin :)

    YanıtlaSil
  36. bunu da yaptın ya :))) senin elinden hiçbir iş hiçbirşey kurtulmaz Laçin.
    harika ötesiler çok başarılı :)

    YanıtlaSil
  37. çok cicişler =D eline sağLık beyaz converselerden sıkılınca boyamaLı onLarada bir renk katmaLı =)))

    YanıtlaSil
  38. bayıldım çok yaratıcı ve çok başarılı olmus:)

    YanıtlaSil
  39. Güsellik ötesi bunlar yaaa !! Üzerine resimleri birebir yapıştırmış gibi..Çok başarılı gerçekten..Ellerine sağlık Laçin,bu renkler gibi cıvıl cıvıl,rengarek günlerde giymen dileğiyle.. :)

    YanıtlaSil
  40. çok çok çok başarılı.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  41. Gerçekten çok farklı ve güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  42. Harika bir iş çıkarmışsın! Boyamaların, efektlerin ve renkler çok hoş. Güle güle eskit;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  43. kıskandım ben niye böyle şeyler yapamıyorum:) ellerine sağlık orjinal olmuş güzel günlerde giy

    YanıtlaSil
  44. süper olmuş ayakkabılar:) valla bayıldım ne diyeyim..tebrikler.

    YanıtlaSil
  45. çok çok başarılıı üstüne söz yokk bravooo

    YanıtlaSil
  46. Renkler çok uyumlu, bağcıkların rengi de çok güzel. Laçin'den alışık olduğumuz kaliteli bir iş daha! Tebrikler!

    YanıtlaSil
  47. ellerine sağlık çok güzel olmuş. Siu'nunkiler de çok tatlıydı hakkaten. Blogunu keyifle okuyorum. iyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
  48. harikalar diyarı gibi:))) ellerinize sağlık çok başarılı bir ürün olmuşş.........

    YanıtlaSil
  49. Çok çok güzel olmuş :)))

    YanıtlaSil
  50. Çok güzel olmuş,çok orjinal,ellerine sağlık.
    Salaş yelek kalıbını kullandım, bakarsan çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
  51. süper başarılı çalışma!

    YanıtlaSil
  52. Harika, çok sevimli olmuş Lacincim süpersin!

    YanıtlaSil
  53. Az önce yazdığım yorum yetmedi :) Bence sen bunlardan yapıp satabilirsin. Gerçekten çok güzeller!

    YanıtlaSil
  54. Ufff supper olmus canim, harikasin... Insan bunlari disarda giymeye kiyamaz ama yaaa ;))

    YanıtlaSil
  55. Çok güzel olmuş!! Bayıldım cidden keşke benim de olsa ;)

    YanıtlaSil
  56. Laçin süper ötesi olmuş,Keyifle kullan!
    Suya dayanıklılıgı nedir, Harika bak yorumum bitecekken baktıkca papilere uzamaya devam ediyor:)!

    YanıtlaSil
  57. Aman Tanrııım nasıl ugrasmissin öyle bidik bidik çizmişsin! Harika olmuş!

    YanıtlaSil
  58. Acayip güzel olmuş, hazırdan hiçbir farkı yok hatta bu çok daha değerli. Ellerine sağlık Laçin'cim bence sen bunların satışına da başla ;)

    YanıtlaSil
  59. Harika bir iş bu ya.
    Kesinlikle ellerinize sağlık..
    Ve ayrıca bence de satışına başlamalısınız.İnanın ilk alanlardan biri olmak için çıldırıyorum :)

    YanıtlaSil
  60. Ellerine sağlık Laçin, harika olmuşlar :) Çok beğendim

    YanıtlaSil
  61. ben yakından gördüm muhteşem çok şirin :)

    Elçin

    YanıtlaSil
  62. gerçekten harika.. hatta muhteşem. çok güzel olmuşlar. bi şey merak ettim : onlar gerçek tiger mı? :D

    YanıtlaSil
  63. büyük cesaret hayranım bu huyuna:)kartalkayadaki resimlerindeki ayakkabılarını şimdi anladım ,güle güle giy ...

    YanıtlaSil
  64. Günlerdir yorum yazıcam sürekli kapanıyor yazamıyorum, mükemmel olmuş figürlere bayıldım!!

    YanıtlaSil
  65. Elinize sağlık. Bir sorum var; bu mod podge denilen verniği türkiyede nerde bulabilirim ?

    YanıtlaSil
  66. *mainili: internetten araştırırsanız bir sürü online alışveriş sitesinde var. Semih Yener de satıyor.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Blogumda durmasını istemediğim eleştiriyi aşan yorumları onaylamıyorum.

lacheenorg@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.