Salı, Kasım 30, 2010

Baby Sling/Bebek Taşıyıcı Modeli


Bir süre önce gelen mailde 5m. kumaştan yapılan bir baby sling modelinden bahsetmişti bir okurum. Kumaşını nerede bulacağı konusunda endişeleri vardı, benden rica etti. Ben de o günlerde zaten kumaşçılara gidecektim, kendisine kumaş alıp sling i yaptım.
Aslında modelde hiç dikiş yok, nasıl bağlandığıyla ilgili videosunu da ekliyorum, ama ben yaparken değiştirdim. Orta kısmına başka bir kumaştan ek yaptım, böylece sararken ortalamak çok daha kolay olacaktı. Bir de fotoğraflarda yok ama uç kısımlarını böyle boşta bırakmayıp ikiye katlayıp diktim, çok daha düzgün durdu.


Bu modeli baya önce Derya Baykal da programında anlatmıştı, normalde gündüzleri televizyon izlemiyorum o yüzden takipçisi değilim, o gün denk gelmiştim.
Bu slingi özellikle ev içinde başka işler yaparken kullandıklarını biliyorum, bebeğin gaz sancısı olduğu durumlarda hem onu kucakta tutmuş ama elleriniz boş kalmış oluyor. Bir de herhalde ikinci çocuk olduğunda büyükle ilgilenirken rahat kullanılabilir.

6 yorum:

  1. Bayıldım!! Ben de istiyorum..

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş..Sling büyük rahatlık...
    Ben wrap slingimi artık pounch slinge dönüştürdüm:)

    YanıtlaSil
  3. sadece gaz sancısı olan bebeklerde ve evde iş yaparken değil, ben dışarıda kızımla gezerken de çok sık ve rahatlıkla kullanıyorum. :) anne ile temasta olduğu için her iki tarafta çok keyif alıyor bu durumdan :))) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. super olmus ellerine saglik! Keske benim de elimden gelse boyle seyler, yapim asamasini anlatirsan biz de becerebiliriz belki :))

    YanıtlaSil
  5. merhabalar,
    kendim daha cocuk sahibi degilim ama bayiliyorum bunlara. bizim burda, yani almanyada, bunlari disarida bile kulaniyorlar ve cok sirin görünüyor.
    sizde güle güle kullanin, ALLAH hayirlisinla kavustursun sizi bebeyinizle.

    saygi ve sevgilerimle

    Aysen

    YanıtlaSil
  6. İnternette çok aradım ama sizce buna kullanacağımız kumaşın cinsi ne olmalı?Teşekkürler..
    Gülşen

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Blogumda durmasını istemediğim eleştiriyi aşan yorumları onaylamıyorum.

lacheenorg@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.